Pomysł na wyprzedaż

technologia 3D w reklamie
Rola technologii 3D we współczesnej reklamie
24 kwietnia 2018
Brak pomysłu
Brak pomysłu na odświeżenie produktu? Zmień opakowanie!
25 maja 2018
Show all

Pomysł na wyprzedaż

Pomysł na wyprzedaż

Każdy producent raz na jakiś czas staje przed problemem wyprzedania produktów, które dłuższy czas zalegają w magazynie. To właśnie z tego powodu klienci trafiają w sklepach na różnego rodzaju wyprzedaże i promocje. Produkt, który zalega w magazynie może niedługo stracić datę ważności i być całkiem niezdatny do sprzedaży – to oczywiście oznacza starty finansowe dla producenta. Dlatego też przedsiębiorcy dwoją się i troją, by opróżnić magazyny.

Cena to nie wszystko

Zazwyczaj producenci idą na łatwiznę i próbują kusić klientów nową, niższą ceną produktu. Jednak zabiegani klienci często nie maja czasu analizować różnicy w cenie, jaką zaoferował im producent. Skuteczniejszym sposobem jest skuszenie klienta, by sam podszedł do naszego produktu i zapragnął go mieć. A taki efekt możemy osiągnąć wręczając klientom… drobny prezent. Konsumenci uwielbiają rożnego rodzaju gadżety dodawane do swoich ulubionych produktów. Gadżet musi być przemyślany. Wyprodukowanie tysięcy niezbyt urodziwych breloczków lub opasek silikonowych na rękę to dodatkowy koszt dla producenta, jednak może on przynieść mizerny efekt. Konsumenci najbardziej lubią gadżety ładne, ale i praktyczne. Dlatego tak chętnie sięgają po kawę, z puszką na nią w gratisie, czy karmę dla psa z extra pudełkiem do jej przechowywania. Dobrym pomysłem jest też np. zatyczka na puszkę z grafiką 3D jako gratis.

Pudełka, pudełeczka

Wszelkiego rodzaju pudełeczka i pojemniczki są zawsze mile widziane. Klienci używają ich nie zawsze zgodnie z przeznaczeniem, ale twierdzą, że eleganckie i mocne pudełko i tak zawsze przyda się do czegoś w domu lub garażu. Gadżetem, który przyciągnie oko klienta mogą wiec być trójwymiarowe pudełka na żywność. Obrazek sprawiający wrażenie głębi na pewno sprawi, że potencjalny klient zatrzyma się przy naszym pudełku. Gdy zobaczy, że jest ono gratisem do opakowania naszego produktu, zastanowi się nad jego kupnem. Może się zdarzyć, że nawet jeśli nie będzie potrzebował produktu w danej chwili stwierdzi, że przyda on mu się później, za to ma świetny pomysł na to, jak wykorzystać tak ładne pudełko. Warto więc wesprzeć wyprzedaż produktów tego typu gadżetem.