Brak pomysłu na odświeżenie produktu? Zmień opakowanie!

Pomysł na wyprzedaż
Pomysł na wyprzedaż
2 maja 2018
zatyczka do puszki
Pomysł na letnią promocję
15 czerwca 2018
Show all

Brak pomysłu na odświeżenie produktu? Zmień opakowanie!

Brak pomysłu

Przedsiębiorcy sprzedający swój towar od lat mają wiele powodów do dumy. Wieloletnia obecność na rynku świadczy o tym, że ich produkty mają wysoką jakość, są chętnie kupowane i mają rzesze lojalnych konsumentów. Jednak nawet najbardziej znane marki raz na jakiś czas przechodzą rebranding lub chociażby zyskują nowe opakowanie, by zaintrygować klientów i przyciągnąć ich wzrok podczas zakupów. Nie masz pomysłu, jak mógłbyś odświeżyć swój produkt?

Bądź nowoczesny!

Nie oszukujmy się: nawet najbardziej chwytliwe slogany reklamowe na nikim w obecnych czasach nie robią już wrażenia. Jesteśmy bombardowani reklamami z każdego medium i na prawie każdym metrze ulicy. Dlatego dodanie ciekawego hasła na opakowaniu nie przyciągnie klientów, mało tego, może nawet pozostać kompletnie przez nich niezauważone. Aby opakowanie zwróciło uwagę przypadkowo przechodzącej koło półki sklepowej osoby, musi być naprawdę oryginalne i zaintrygować potencjalnego klienta. Dlatego świetnym pomysłem są opakowania 3D. Efekt głębi i poruszania się obrazka sprawia, że nawet najbardziej zabiegany klient w sklepie zatrzyma się przy naszym produkcie, aby bliżej mu się przyjrzeć. A to jest pierwszy krok do tego, by wrzucił go do koszyka.

Ale jaki wzór wybrać?

Wybór wzoru 3D na opakowaniu powinien być przemyślana decyzją. Najlepiej to zadanie zleć swojemu działowi marketingu, lub zrób wielką burzę mózgów, na której pracownicy będą rzucać swoje nawet najbardziej szalone pomysły. Idealnie by było, gdyby obrazek 3D w jakiś sposób nawiązywał do sprzedawanego przez ciebie produktu. Jeśli np. oferujesz klientom czekoladowe groszki, efekt 3D możesz wykorzystać na zdjęciu, na którym wysypują się one z miski. Jeśli sam nie bardzo wiesz, co mogłoby pojawić się na Twoim nowym opakowaniu, poproś o poradę jego potencjalnego producenta. Doświadczony producent opakowań 3D chętnie przestawi Ci podobne projekty, jakie wykonywał do tej pory i wspólnie na pewno wpadniecie na jakiś ciekawy pomysł.