Sposoby wykorzystania technologii 3D

zatyczka do puszki
Pomysł na letnią promocję
15 czerwca 2018
Zatyczka na puszkę Can Plug
Ciekawy gadżet dla konsumenta. Zatyczka na puszkę Can Plug
8 lipca 2018
Show all

Sposoby wykorzystania technologii 3D

Opakowania 3D

Faktem jest, że grafiki trójwymiarowe cieszą się niesłabnącą popularnością od kilkunastu lat. To zainteresowanie klientów sprawia, że po obrazy 3D coraz chętniej sięgają również producenci reklam. Postępujący rozwój techniki przyniósł innowacyjną metodę tworzenia trójwymiarowych grafik. Jak ona wygląda?

Tworzenie efektu 3D

Przede wszystkim etykietę 3D należy dobrze zaprojektować. Część klientów zdaje się na doświadczenie firmy produkującej etykiety i prosi ją o zaprojektowanie ciekawej grafiki. Inni klienci doskonale wiedzą, co chcą na etykiecie umieścić. Wtedy podsyłają firmie produkującej  etykiety  swój projekt, a specjaliści przerabiają go metodą lentikularną tak, by grafika uzyskała efekt 3D. Jak w najprostszych słowach opisać budowę etykiety IML 3D? To cieniutka folia, na której umieszczona jest grafika.  Folię otacza się warstwą polipropylenu z charakterystycznymi rowkami w taki sposób, że obraz staje się przestrzenny. Całość dodatkowo opryskuje się polipropylenem i tak otrzymujemy charakterystyczny końcowy efekt etykiety. Etykieta jest częścią składową trójwymiarowego opakowania, np. kubeczka czy lunch boxa. Producent tworzący etykietę jest jednocześnie producentem opakowania, dzięki czemu jest on w stanie idealnie dopasować kształty etykiety i opakowania do siebie, oraz złożyć wszystko w jedną spójną całość. Co sprawia, że ta metoda jest tak wyjątkowa? Przede wszystkim fakt, że dzięki niej uzyskujemy trójwymiarową grafikę, która wyróżnia się wysoką jakością. Taka produkcja etykiet 3D jest dodatkowo stosunkowo tania.

Przykłady wykorzystania etykiet 3D

Zatem jak możemy wykorzystać etykietowanie 3D, aby skutecznie wypromować nasz produkt? Dzięki takiemu rozwiązaniu przygotowany przez nas element informacyjno-reklamowy staje się bardziej atrakcyjny dla klientów i na dłużej przyciąga ich wzrok do oferowanego przez nas produktu. Technikę tą można wykorzystać np. do wyprodukowania kubeczków, plastikowych pudełek, czy innego ciekawego gadżetu, którego formą dysponuje producent.Czy rzeczywiście warto zdecydować się na takie rozwiązanie? Tak! Trójwymiarowe opakowania częściej przyciągają wzrok klientów, co przekłada się nie tylko na większe zainteresowanie danymi produktami, ale także na zwielokrotnioną sprzedaż.