Lunchbox. Prezent dla każdego

pudełko śniadaniowe
Ulubione gadżety klientów? Te z personalizacją!
8 sierpnia 2018
Pudełka na żywność
Pudełko na żywność a dieta
31 października 2018
Show all

Lunchbox. Prezent dla każdego

Lunchbox

Wielu producentów żywności raz na jakiś czas dorzuca gratisowy gadżet do swoich produktów, by klienci chętniej po nie sięgali. Wybór gadżetu jest bardzo istotną kwestią. Jeśli będzie on niepraktyczny i nieładny, najprawdopodobniej wyląduje w koszu na śmieci. Producent żywności niepotrzebnie wyda pieniądze na jego produkcję: gadżet nie będzie z dumą pokazywany postronnym osobom, w związku z czym nie będzie pełnił swojej reklamowej funkcji.

Wszyscy kochają lunchboxy

Idealnym prezentem dla każdej grupy docelowej jest… pudełko na kanapki. To bardzo praktyczny gadżet. Może pełnić swoja podstawową funkcję pojemnika na żywność i służyć zarówno osobie dorosłej jak i dziecku. Ale plastikowe pudełko może pełnić jeszcze kilkadziesiąt różnych innych funkcji. Dzieci z przyjemnością przechowają w nim swoje skarby, takie jak kredki czy koraliki. Dla kobiet pudełko może stać się przybornikiem na igły i nici, pojemnikiem na lakiery do paznokci czy spinki do włosów. Panowie uwielbiają przeznaczać różnego rodzaju pudełeczka na przechowywanie śrubek, nakrętek, czy… przynęt wędkarskich. Jak widać – wygodne, lekkie pudełko jest super pomysłem dla każdego.

Wyjątkowy design

Aby pudełko było chętnie używane przez swojego właściciela musi mieć wyjątkowy design. Tym, co zawsze przyciąga wzrok postronnych osób są trójwymiarowe opakowania plastikowe. Zmieniający się, ruchomy obrazek jest czymś, co cieszy zarówno dorosłe osoby jak i maluchy. Oczywiście grafikę można dobrać odpowiednio do grupy docelowej, którą chcemy obdarować. Jednak ładne grafiki zwierząt lub krajobrazy spodobają się dosłownie wszystkim. Postronna osoba widząca takie pudełko u znajomego na pewno zapyta, skąd dana osoba je ma. W tym momencie na pewno padnie nazwa naszego produktu lub firmy, jako głównego zakupu, do którego dołączony był gadżet. Dzięki temu znajomość naszej marki rozpowszechnia się i utrwala wśród obecnych i potencjalnych klientów. Wręczenie trójwymiarowego lunchboxa jest więc drobną radością dla klienta i zyskiem dla producenta żywności.